Do Projektu iAutomatyka dołączyli:

https://iautomatyka.pl/wp-content/uploads/2023/08/Finder-5F-2-iAutomatyka.jpg

Przekaźniki w taborze kolejowym – jakie powinny być?


Pewnie niewielka grupa ze społeczności automatyków i czytelników iAutomatyka.pl ma do czynienia z branżą kolejnictwa oraz związanych z nią wymagań dotyczących komponentów automatyki tam stosowanych. Tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z materiałem opracowanym przez Finder, który przedstawił czemu zwykły przekaźnik stosowany w przemyśle, nie będzie odpowiednim wyborem dla kolejnictwa.

Normy to oczywiście odzwierciedlenie warunków środowiskowych w jakich pracować mają przekaźniki w taborach kolejowych. Wszelkim pociągom dalekobieżnym ale i tramwajom, szynobusom czy kolejkom lokalnym towarzyszą wibracje, wysokie i niskie temperatury oraz wymagania bezpieczeństwa i bezawaryjnej pracy przez maksymalnie długi czas.



Utworzono: / Kategoria: ,
  • Autor: Pawel Zadroga • iAutomatyka.pl
  • Redaktor w iAutomatyka.pl Jestem absolwentem kierunku Automatyki i Robotyki na Wydziale Mechanicznym Politechniki Białostockiej. Głównym obszarem moich zainteresowań była mechanika, dopóki nie odkryłem ile radości dają urządzenia automatyki! Głównie styczność mam z Mitsubishi Electric, EATON, Siemens, WAGO, Webhmi i kilka innych.
  • Profil Autora
  • http://www.iautomatyka.pl/

Reklama

Newsletter

Zapisz się i jako pierwszy otrzymuj nowości!



PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ



NAJNOWSZE PUBLIKACJE OD UŻYTKOWNIKÓW I FIRM

Reklama



POLECANE FIRMY I PRODUKTY