Do Projektu iAutomatyka dołączyli:

POZNAJ COBOTY W JEDEN DZIEŃ

Dlaczego to spotkanie jest ważne?
Najprawdopodobniej zetknęli się Państwo już z takimi wyzwaniami, jak:

  • brak pracowników
  • problemy z utrzymaniem powtarzalności procesu, m.in. przy malowaniu, spawaniu, pakowaniu i paletyzacji, itd.
  • coraz silniejsza konkurencja i nastawienie na zwiększenie produkcji i pracę w modelu 24/7

Rozwiązaniem jest robotyzacja, która jednak wymaga:
– dużych nakładów
– wprowadzenia wygrodzeń i innych standardów bezpieczeństwa
– zatrudnienia specjalisty, który zaprogramuje i zadba o utrzymanie tego typu rozwiązań…

Zalety robotów przemysłowych z jednoczesnym brakiem powyższych problemów łączy w sobie cobot, czyli robot współpracujący.

Czego dowiedzą się Państwo na naszym seminarium o cobotach?
Zaczniemy od niezbędnych podstaw, które otworzą drzwi do sprawnego procesu robotyzacji firmy.
Opowiemy m.in. o:

  • Zwrocie z inwestycji
    (Który najczęściej zamyka się w ciągu 18 miesięcy)
  • Funkcjach bezpieczeństwa
    (Jest ich aż 17)
  • Prostocie wdrożenia
    (Wystarczy półtorej godziny, by uruchomić aplikację z cobotem; doświadczenie w programowaniu nie jest wymagane)

Odpowiemy na wszystkie pytania, związane ze specyfiką działalności Państwa firmy, doradzając optymalny wybór. W razie potrzeby umówimy się na bezpłatny audyt, a po nim chętnie wypożyczymy cobota, beż żadnych zobowiązań.

O czym jeszcze warto pamiętać?
Spotkanie jest bezpłatne, zapewniamy catering, a miejsc parkingowych powinno wystarczyć dla wszystkich.
Widzimy się już 19.05. w katowickim hotelu Park Inn By Radisson o 9:00.
Zapisuję się na bezpłatne spotkanie

Organizator

Elmark Automatyka

Elmark Automatyka

Nasza Firma została założona w roku 1983. Od roku 1998 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą Elmark Automatyka. Przez kilka pierwszych lat zajmowaliśmy się projektowaniem i produkcją modułowych sterowników mikroprocesorowych "MIKROSTER", opartych na elementach rodziny Intel-8080 i Z-80. Nasze produkty wyróżniały się na rynku wysoką jakością sprzętu i dokumentacji oraz niezawodnością działania. W roku 1989 rozpoczęliśmy dystrybucję na terenie Polski sprzętu firmy Advantech, a następnie wielu innych wiodących producentów elementów i systemów automatyki przemysłowej. Od kilkunastu lat prowadzimy szkolenia dotyczące sprzętu i oprogramowania będącego w naszej ofercie. Wszystkim Klientom dokonującym u nas zakupów zapewniamy bezpłatne doradztwo przed złożeniem zamówienia i profesjonalne wsparcie techniczne po dostarczeniu sprzętu. Posiadamy własny dział serwisu wyposażony w nowoczesne urządzenia diagnostyczne oraz sprzęt do montażu SMD i BGA. Dużą część napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonujemy w naszej Firmie, bez konieczności odsyłania sprzętu do producenta. Pracujemy w trzech lokalizacjach. W dzielnicy Wesoła na przedmieściach Warszawy znajduje się nasza siedziba główna, serwis i montownia komputerów przemysłowych. Przy ul. Bukowińskiej na Mokotowie działa Centrum Szkoleniowe, a na terenie Biznes Parku „City Point” na warszawskim Targówku, mamy nowoczesny magazyn. Łączna powierzchnia naszych biur i magazynów wynosi około 1.800 m. kw. Zatrudniamy 60 wysoko wykwalifikowanych osób. Dzięki naszym Klientom, udaje się nam stale zwiększać nasz potencjał i zakres działalności. Wartość sprzedaży produktów i usług w roku 2018 wyniosła 81 milionów zł. Zrealizowaliśmy ponad 20.000 zamówień. Pamiętamy o tym, że jedynym sposobem na osiągnięcie zysku i rozwoju Firmy jest zadowolenie naszych Klientów.