Balluff Case Study Challenge
27 września we Wrocławiu podczas konferencji „Smart Factory World”zorganizowanej przez Production Manager, odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie Balluff Case Study Challenge. Jury konkursu doceniło trzy innowacyjne rozwiązania, a przedstawiciele firm odebrali swoje wyróżnienia.
Firma Balluff obchodzi w tym roku 25-lecie działalności w Polsce. To nie tylko okazja do świętowania minionych sukcesów, ale przede wszystkim moment refleksji nad przyszłością i rozwojem przemysłu w obliczu dynamicznych zmian technologicznych oraz globalnych wyzwań. Firma postanowiła uczcić ten wyjątkowy jubileusz na wiele różnych sposobów, a jednym z nich był konkurs Balluff Case Study Challenge.
Balluff Case Study Challenge to inicjatywa, która miała na celu docenienie i nagrodzenie najbardziej innowacyjnych case study zgłoszonych przez producentów maszyn przemysłowych. Nadarzyła się więc doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swojej wiedzy, doświadczenia i kreatywności w dziedzinie automatyki przemysłowej. Konkurs dał uczestnikom możliwość przedstawienia się w branży oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Najlepsze case study zostały nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami, w tym:
- autorskimi szkoleniami w siedzibie Balluff Polska,
- szkoleniami w Centrum Szkoleń Inżynierskich EMT Systems,
- promocyjnymi warunkami zakupu w sklepie internetowym Balluff,
- publikacją case study i promocją firmy na łamach Magazynu Production Manager.
Jury składające się z ekspertów
Nadesłane prace oceniali eksperci z branży:
- Tomasz Haiduk – Prezes i założyciel Forum Automatyki i Robotyki Polskiej (FAIRP)
- Anna Król – Centrum Szkoleń Inżynierskich EMT-Systems
- Daniel Oszczęda – Market Segment Manager Balluff EMEA
- Przemysław Ozga – Redaktor naczelny Magazynu Production Manager
Ocena jury koncentrowała się na czterech głównych kategoriach:
- Innowacyjność: w jakim stopniu wdrożenie przedstawione w case study jest nowatorskie?
- Użyteczność rozwiązania: na ile zaprezentowane rozwiązanie jest przydatne w różnych zastosowaniach, w fabrykach i przy zróżnicowanych procesach produkcyjnych?
- Wpływ na efektywność produkcji: jakie korzyści przyniosło wdrożenie rozwiązania Balluff w zakresie zwiększenia efektywności produkcji?
- Jakość merytoryczna opracowania: doceniamy dane i szczegóły przedstawione w case study, im więcej informacji można wydobyć z opracowania, tym lepiej.
Do konkursu przystąpiło łącznie 10 firm, które podzieliły się swoimi inspirującymi projektami i sukcesami związanymi z wykorzystaniem rozwiązań Balluff.
Poznaj zwycięzców!
I miejsce – firma PROFIMAT za case study „Linia montażowa z centralnym sterowaniem – optymalizacja produkcji w branży automotive”.
II miejsce – firma APATOR za case study „Precyzyjna maszyna do montażu przekładni zębatej mechanizmu wodomierzy mieszkaniowych”.
III miejsce – firma Teamtechnik za case study „Wykorzystanie rozproszonych modułów IO-Link dla efektywnego wykorzystania przestrzeni produkcyjnej”.
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom!
Balluff Case Study Challenge to nie tylko konkurs, to także okazja do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i pomysłami. Wspólnie budujemy przyszłość przemysłu, opierając się na innowacji i kreatywności.
Więcej inspirujących treści można znaleźć na stronie dedykowanej jubileuszowi: Kierunek Przyszłość.
#25LatBalluffPolska