Data dodania 15 stycznia 2020 /

SABUR system zarządzania i monitoringu zużycia mediów to rozwiązanie, którego zadaniem jest monitoring on-line energii elektrycznej z uwzględnieniem strażnika mocy zamówionej oraz liczników gazu, wody, ciepła i innych mediów. SABUR system zarządzania i monitoringu zużycia mediów to rozwiązanie chmurowe (cloud computing), dzięki czemu zarządcy obiektów rozproszonych otrzymują narzędzie dostępu do danych dotyczących zużycia mediów ze wszystkich obiektów i aplikacji za pośrednictwem Internetu.

SABUR system zarządzania i monitoringu zużycia mediów nagrodzony Złotym Medalem Targów Automaticon 2018.

SABUR system zarządzania i monitoringu zużycia mediów to rozwiązanie chmurowe, eliminuje konieczność zakupu drogiego sprzętu (komputery, serwery), oraz zapewnia użytkownikom możliwość pracy z dowolnego miejsca, co jest szczególnie ważne w zarządzaniu obiektami rozproszonymi.
Na serwerze wirtualnym pracuje aplikacja, która  zbiera dane dotyczące zużycia wszystkich mediów z obiektów rozproszonych. Dane te są analizowane on-line, a użytkownik końcowy otrzymuje informacje tj.:

  • bieżące wykorzystanie mediów np. energia elektryczna, woda, gaz, ciepło, sprężone powietrze i in.,
  • analiza mocy średniej 15-minutowej,
  • ostrzeżenia o zbliżających się przekroczeniach (alerty e-mail/SMS),
  • predykcja przekroczeń,
  • definiowanie mocy zamówionej dla obiektu i odbiorców,
  • zaawansowane funkcje raportowania i analizy danych (Dream Report).

Dzięki temu, że aplikacja została wykonana w standardzie HTML5, dostęp do danych może odbywać się za pośrednictwem przeglądarki internetowej z dowolnych komputerów i urządzeń mobilnych (np. smartfon, tablet).

Poznaj „7 zasad efektywnego zarządzania zużyciem mediów w Twoim obiekcie”, 
bezpłatnego e-booka znajdziesz 
TUTAJ

DLACZEGO WARTO?

  • Proste i szybkie uruchomienie. Automatyczny odczyt danych z liczników energii i koncentratorów liczników impulsowych zapewnia natychmiastowe monitorowanie zużycia
  • Nowoczesna aplikacja wizualizacyjna, wykonana w standardzie HTML5 − bieżąca analiza danych
    z dowolnego miejsca, na różnych urządzeniach
  • Możliwość etapowej realizacji inwestycji
  • Możliwość integracji z centralną aplikacją chmurową do gromadzenia, zarządzania i wizualizacji danych z obiektów rozproszonych
  • Elastyczność i otwartość pozwalają połączyć system monitorowania zużycia mediów z większym systemem automatyki i umożliwiają integrację z systemami MES, ERP czy BI
  • Otwarta natura warstwy zarządzania: rozwiązanie nie wymaga wprowadzania zmian na poziomie automatyki w systemie istniejącym w przedsiębiorstwie − pierwszy krok do optymalizacji zużycia mediów jest łatwiejszy
  • Łatwa integracja z radiomodemami ACW firmy ATIM – bezprzewodowa transmisja danych, jeśli układanie okablowania jest trudne lub kosztowne
  • Sabur Developer Support zapewnia komfort użytkownikom, gwarantując pewność prawidłowego działania aplikacji. Pakiet oferuje zdalny dostęp do instalacji oraz kwartalne przeglądy serwisowe.
POLECANE