Data dodania 6 kwietnia 2020 /

Wszędzie tam, gdzie wymagane jest przemieszczanie dużych obciążeń zewnętrznych ze znacznym przyspieszeniem oraz ich dokładne pozycjonowanie, potrzebne są dynamiczne, precyzyjne i wydajne napędy. Synchroniczne silniki serwo CM3C.. łączą w sobie te wszystkie cechy, a dodatkowo są kompaktowe i zajmują niewiele miejsca.

Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do transportowania ze znaczną dynamiką i precyzją dużych ładunków z punktu A do B. Synchroniczne silniki serwo CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności, przez co wyjątkowo dobrze nadają się do aplikacji związanych z automatyzacją, obsługą i transportem cięższych ładunków. Dzięki czterem rozmiarom (63, 71, 80 oraz 100) zapewniają one pracę przy momencie rozruchowym od 2,5 do 38,5 Nm.

Jednocześnie synchroniczne silniki serwo są wyjątkowo małe i zajmują niewiele miejsca. Co więcej, ponieważ przekładnia może być montowana bezpośrednio na silniku, adaptery i sprzęgła nie są wymagane. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia oraz gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że synchroniczne silniki serwo serii CM3C cechują się niezwykłą żywotnością, niezależnie od warunków pracy. Warto pamiętać, że wirniki wyposażone są w magnesy trwałe, które zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym wyjątkowo energooszczędną pracę.

Elastyczność i niezawodność są priorytetem również w przypadku hamulców. Oprócz typowego dla synchronicznych silników serwo hamulca trzymającego 24 V, użytkownik ma do wyboru zastosowanie hamulca o zwiększonej wydajności. Wyposażone w ten sposób silniki synchroniczne nadają się również do zastosowań, w których może dojść do konieczności hamowania awaryjnego. Wymagania tego rodzaju są typowe dla automatyzacji maszyn w portalach lub napędach jazdy.

Dzięki zaletom naszego systemu modułowego, elastyczne silniki serwo serii CM3C.. mogą być indywidualnie dostosowywane do potrzeb Klientów, natomiast za sprawą techniki jednokablowej można szybko zainstalować i zintegrować silniki serii CM3C.. jako inteligentne rozwiązania z nowoczesnymi koncepcjami Industry 4.0.

 

Cechy produktu:

 

·   4 rozmiary 63, 71, 80, 100 w 3 wersjach długości S, M, L

·   Kompaktowe i wydajne dzięki najnowszej technice magnesów i uzwojeń

·   Resolwer RH1M

·   Szybkozłącza z regulacją położenia

·   Czujnik temperatury PK (PT1000)

·   Stopień ochrony IP65

·   Długi okres eksploatacji łożysk

·   Wysokie dozwolone siły poprzeczne

·   Serwomotor pojedynczy lub bezpośredni montaż przekładni

·   Prawie niewyczuwalny raster biegunów

·   Stałe momenty postojowe (M0) od 2,5 do 38,5 Nm

·   Maksymalne momenty obrotowe (MPK) do 115,5 Nm

·   Do 4 znamionowych prędkości obrotowych: 2 000 min-1, 3 000 min-1, 4 500 min-1, 6 000 min-1

·   Monitorowanie stanu oraz szerokie możliwości diagnostyki usterek za pomocą cyfrowego złącza silnika MOVILINK®DDI

·   Zoptymalizowana praca z falownikami MOVIDRIVE® z modułu automatyki MOVI-C®

·   Opcje:

o    Zewnętrzne chłodzenie dla lepszego termicznego wykorzystania silnika

o    Skrzynka zaciskowa

o    Wersja bezpieczna z hamulcem i enkoderem

o    Wersja przeciwwybuchowa: ATEX oraz IECEx

o    Wszystkie popularne na rynku atesty (UL, CSA, EAC, UkrSEPRO)

·   Kompatybilne systemy enkoderów innych producentów:

o    DRIVE-CLiQ firmy Siemens do pracy z typowymi sterownikami Sinumerik oraz Sinamics firmy Siemens

o    EnDat2.2 firmy HEIDENHAIN

o    HIPERFACE DSL firmy SICK Stegmann

 

 

POLECANE