Data dodania 1 października 2020 /

Firma LinMot od niedawna oferuje nowy interfejs kontroli temperatury dla silników liniowych P10-54. Oprócz czujników PTC, ta seria może być wyposażona w sensory PT1000, tym samym umożliwiając dodatkowej grupie użytkowników stosowanie własnych napędów.

Od zewnątrz, silniki pozostają takie same jak w pozostałych wersjach, są identyfikowane poprzez kod z przedrostkiem D24. Podobnie jak w przypadku interfejsu D25, sygnał temperatury jest dostępny na konektorze zasilania jak i sprzężenia zwrotnego. Nowa technologia czujnika PT1000 zapewnia jeszcze precyzyjniejszą kontrolę temperatury, dzięki czemu sygnały wychodzące są łatwiej interpretowane przez zewnętrzne napędy. Pod względem informacji o położeniu, występuje również maksymalna zgodność z napędami od innych producentów, z racji tego, że użyte są enkodery ze standardowym sygnałem A/B. LinMot oferuje rozdzielczość sygnału 1 µm (interfejs D24) lub 5 µm (interfejs D24S). Gwarantuje to zawsze optymalną integrację z istniejącymi systemami sterowania.

Ze względu na wydajność, silniki liniowe P10-54 zazwyczaj pracują w technologii 3 x 400VAC, chociaż mogą również z łatwością być obsługiwane falowniki z zasilaniem sieciowym 1 x 230 VAC. Dostępne w 4 rozmiarach, obejmują zakres siły od 225 do 870 N. Obszerny zakres sliderów przekłada się na maksymalną długość skoku do 1720 mm. Przy przyśpieszeniach do 400 m/s2 i maksymalnej prędkości powyżej 7 m/s, specyfikacja silnika nie pozostawia nic do życzenia pod względem dynamiki.

Obrotowe złącze TWIN z połączeniem push-pull do kabli zasilających i enkodera, zapewnia największą możliwą elastyczność oraz gwarantuje niezawodne, oszczędzające czas okablowanie.

Multiprojekt Automatyka Sp. z o.o.
POLECANE