Lampy przeszkodowe znajdują zastosowanie jako światła sygnalizacyjne montowane na masztach dźwigów, wysokich suwnicach, wysokich budynkach, elektrowniach wiatrowych, wieżach przekaźników radiowo – telewizyjnych oraz telekomunikacyjnych, kominach, itp.
Lampy przeszkodowe serii 280 oraz 281 są certyfikowane jako „lampy przeszkodowe niskiej intensywności, typu A” oraz „typu B” zgodnie z regulacjami Międzynarodowej Cywilnej Agencji Lotnictwa (ICAO). Według Międzynarodowej Cywilnej Agencji Lotnictwa (ICAO) lampy te znajdują zastosowanie jako oznaczenie nocne przeszkód lotniczych o wysokościach do 45 metrów.
Lampa przeszkodowa serii 281 zapewnia niezawodną sygnalizację dla wszystkich zagrożeń wynikających z ruchu lotniczego – nawet w ekstremalnych warunkach. W celu ochrony lampy przed solą morską, promieniowaniem UV lub paliwem lotniczym, WERMA wybrała wyjątkowo odporny materiał dla lamp serii 281. Obudowa jest wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium, pokrytego powłoką wykonaną w technologii lakierowania proszkowego.
Klosz lampy serii 281 wykonany jest z hartowanego szkła borokrzemowego. Gwarantuje to, że sygnalizator przetrwa nawet w najtrudniejszych warunkach.
Po zainstalowaniu, dzięki technologii LED, sygnalizatory serii 280 i 281 są bezobsługowe przez wiele lat. Z żywotnością do 50.000 godzin, diody LED są do 50 razy trwalsze od tradycyjnej żarówki. Fakt ten uosabia jedną z największych zalet LED-owych lamp przeszkodowych, najczęściej pracują one w trudno dostępnych miejscach, co wyklucza wymianę żarówek na dużych wysokościach.
Dane techniczne:
#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */
Odwiedza nas 60 000 UU / m
Zostaw maila, a co piątek wyślemy Ci najciekawsze informacje, których nie możesz przegapić.