ECDriveS® to kompleksowe rozwiązanie systemów napędowych dla lekkich przenośników obejmujące sterowanie i napędy oraz zasilane napięciem 24V. Proste, wydajne i korzystne cenowo.
W przypadku ECDriveS® mamy do czynienia z napędami prądu stałego o mocy ciągłej wynoszącej 40 W oraz do 100 W mocy dynamicznej. Napędy zostały zoptymalizowane pod kątem zakresu mocy typowych dla przenośników rolkowych stosowanych w systemach transportu niewielkich obciążeń. ECDriveS® charakteryzują się nie tylko prostą obsługą – wystarczy podłączyć i są gotowe do użycia – ale również imponującymi możliwościami konfiguracji. Integracja i uruchomienie jest bardzo proste, a ich wytrzymałość oraz trwałość zapewniają długoletnią eksploatację.
ECDriveS® stanowi uzupełnienie dotychczasowego portfolio produktów firmy SEW-Eurodrive, motoreduktorów i decentralnej techniki sterowania dla intralogistyki, w niższym zakresie mocy.
Zalety:
• Moc 40W z możliwością przeciążenia nawet do 100W
• Sterowanie binarne lub poprzez sieci przemysłowe oparte o Ethernet
• Zasilanie napięciem 24V DC
• Duże możliwości konfi guracji
• Wysoki stopień ochrony IP54 (opcja IP66)
• Wbudowany enkoder
Korzyści z zastosowania:
• Oszczędność czasu projektowania, cała technika napędowa od jednego dostawcy: SEW-EURODRIVE
• Krótki czas połączenia i uruchomienia
• Duża dynamika lub możliwość transportu cięższych ładunków dzięki wysokiej wartości dopuszczalnego przeciążenia
• Przyszłościowe sieci komunikacyjne
• Możliwość pozycjonowania
• Dzięki odseparowanemu sterownikowi, brak problemów z odprowadzaniem ciepła
Właściwości:
• ECDriveS® to napędy o mocy ciągłej wynoszącej 40W, a ich zdolność przeciążeniowa to 250%. Przy tym istnieje możliwość połączenia wytrzymałej obustronnie łożyskowanej przekładni planetarnej z wydajnym silnikiem z magnesem trwałym (BDLC).
• Zintegrowany enkoder umożliwia precyzyjną regulację prędkości oraz zastosowanie regulowanych ramp hamowania do precyzyjnego oraz niezależnego od obciążenia pozycjonowania transportowanych materiałów.
• Ochronę silnika zapewniają termistory, które stale monitorują aktualną temperaturę silnika.
• Poza tym elektroniczna tabliczka znamionowa daje możliwość automatycznego uruchomienia napędów. Żaden inny system nie zapewnia tak sprawnej i szybkiej instalacji. Sterowanie silnika może być realizowane poprzez PROFINET IO, Ethernet IP, Modbus TCP lub EtherCAT, jak również binarnie. Uzupełnienie systemu stanowią moduły I/O.
Do możliwych obszarów zastosowania zaliczyć można wszystkie zadania systemów transportu niewielkich obciążeń do 40 W – eksploatowanych w trybie pracy ciągłej S1.
Polub nasz fanpage 17000 fanów
Dołącz do grupy 18 000 członków:
Automatyk Może Więcej
Dołącz do Projektu iAutomatyka.pl jako:
Automatyk, Integrator lub Firma
Odwiedza nas 60 000 UU / m
Zostaw maila, a co piątek wyślemy Ci najciekawsze informacje, których nie możesz przegapić.