Partnerzy

Od 1954 Finder pracował wyłącznie w zakresie przekaźników i timerów. Nasz wysoki stopień specjalizacji zaowocował ponad 10.000 różnych produktów w jednej z najszerszych dostępnych ofert. Firma szeroko się rozwija i inwestuje w przyszłość uzupełniając gamę swojego asortymentu. Prócz przekaźników oferuje rozwiązania przemysłu elektrycznego do zastosowań domowych jak i komercyjnych poprzez przekaźniki, urządzenia przeciwprzepięciowe, termostaty panelowe, zasilacze i liczniki energii. Gama asortymentu obejmuje ponad 12 tysięcy produktów.

KursyAutomatyki.pl - portal z kursami online z automatyki przemysłowej. Znajdziesz tam zarówno darmowe kursy, jak i płatne, pełne z wiedzy i doświadczenia od ekspertów. Po zapisie na kurs otrzymujesz dostęp do logicznego ciągu nagrań i ćwiczeń, do których możesz wracać wielokrotnie. Na zakończenie kursu czeka Cię test sprawdzający, po którym otrzymasz dwa certyfikaty w języku polskim i angielskim. Dołącz już teraz!

Automatyzacja to nasz świat. Perfekcyjne rozwiązania - nasz cel. Obecnie firma Pepperl+Fuchs jest znana klientom na całym świecie jako przedsiębiorstwo pionierskie i innowacyjne w dziedzinach takich, jak ochrona przeciwwybuchowa instalacji elektrycznych czy technologie czujników. Zawsze koncentrujemy się na wymaganiach klientów. Pasja, z jaką poświęcamy się automatyce, oraz przełomowe technologie, jakimi dysponujemy, pozwalają nam owocnie współpracować z klientami — tak dziś, jak i w przyszłości.

Rozwiązania dostarczane przez WAGO. już od wielu lat wspierają naszych klientów w dążeniu do sukcesu. Poczynając od prostych instalacji elektrycznych, a kończąc na skomplikowanej infrastrukturze zarządzającej procesami przemysłowymi czy automatyką budynkową. Sprawdźcie jak rozwiązania WAGO, mogą wesprzeć Was w drodze do Waszego sukcesu.

Dostarczamy produkty i rozwiązania z zakresu Przemysłowej Techniki Łączeniowej. Już od ponad 160 lat Weidmüller jest synonimem kompetencji i niezawodność. Oferujemy rozwiązania dla takich branż jak przemysł maszynowy, technika procesowa, produkcja urządzeń, energetyka i transport. Wspieramy naszych Klientów i Partnerów w ponad 80 krajach, produktami, rozwiązaniami i usługami w zakresie połączeń elektrycznych oraz układów zasilania, przetwarzania sygnałów oraz transmisji danych w środowisku przemysłowym.

Oni już dołączyli do Projektu iAutomatyka

Automatyczny Podcast #14: Automatyk na morzu

Listen to „014 Automatyk na morzu” on Spreaker.

W czternastym odcinku Automatycznego Podcastu gościmy Mikołaja, który jest automatykiem i pracuje na statkach. Aktualnie pracuje na statku typu DSP (Diving Support Vessel), czyli statku wspierającym nurków głębinowych, a ich głównym obszarem jest Morze Północne.

Jeżeli myśląc o marynarzach pojawiają się w Twojej głowie negatywne skojarzenia o pracy i zachowaniu tych ludzi, to warto posłuchać tego odcinka i dowiedzieć się, że obecnie, aby pracować na statku trzeba być na prawdę kimś wyjątkowym!

Z tego odcinkach dowiesz się:

  • jakie obowiązki ma wypełnienia elektroautomatyk okrętowy,
  • jak wygląda praca automatyka na statku,
  • jak długo trwa praca,
  • jak dostają się na statek,
  • jakie zagrożenia mogą spotkać załogę statku,
  • jak statki cywilne bronią się przed piratami,
  • co jest wymagane, aby zacząć przygodę automatyka na statku.

Wyobraź sobie, że musisz iść do pracy, a cały obiekt się kołysze i nie ma zmiłuj się, trzeba wykonywać swoje obowiązki mimo choroby morskiej, mimo przemieszczających się obiektów i narzędzi.

Przez pewien okres czasu widzisz non-stop te same twarze, tych samych ludzi, a jedynym miejscem gdzie możesz wyjść na spacer, czy pobiegać jest helideck (miejsce lądowania helikopterów). Marynarze statków operujących na akwenach, gdzie jest całkiem przyjemna pogoda, to sobie chwalą tego typu spacerniaki. Niestety na Morzu Północnym tak przyjemnie niestety nie jest.

Co do piratów, to zdradzę tylko, że są takie obszary na ziemskim globie, gdzie statki po prostu znikają z radarów.

A jako wisienka na torcie, na koniec dowiesz się, dlaczego niektórzy marynarze nie zakładają nauszników wychodząc na pokład mimo, że na Morzu Północnym, jak zapewne się domyślasz, panują dosyć surowe warunki typu: zimny i porywisty wiatr. Może to być też lekcja dla Ciebie!

Do usłyszenia!