Data dodania 15 lutego 2018 /

Doświadczona kadra inżynierów wspomaga klientów w rozwiązywaniu zagadnień związanych z instalacją, tworzeniem projektów, postępowaniem w razie awarii.

  • Będziesz miał stały dostęp do najnowszej wersji programu (subskrypcja).
  • Otrzymasz dostęp do strefy klienta z uaktualnieniami (subskrypcja), patchami, serwisem faq, filmikami, poradami, katalogami itd..
  • Dowiesz się o nowinkach i nieszablonowych ulepszeniach.
  • Otrzymasz pomoc, wsparcie technicznew rozwiązywaniu zagadnień związanych z projektowaniem w SEE.
  • Dzięki technologii udostępniania komputera w internecie (netviewer), otrzymasz pomoc bezpośrednio na swoim komputerze.
  • Zyskasz pewność działania.
  • Projektowanie będzie zoptymalizowane.
  • Pobierzesz ciekawe symbole, widoki aparatów, sterowniki PLC ze strony dla klientów.
  • Pobierzesz symbole i kody katalogowe producentów z portalu WEB Catalog (wymagane wykupienie dostępu do portalu). WEB Catalog zawiera katalog aparatury elektrycznej oraz katalog symboli elektrycznych.
  • Jeśli nastąpi awaria klucza zabezpieczającego program, otrzymasz nowy.
  • Wpływasz na rozwój oprogramowania, przekazując nam uwagi i wnioski.
  • Odzyskasz uszkodzony projekt lub rysunek, jeśli baza danych będzie mogła być naprawiona.

 

Serwis techniczny, wsparcie – od godz. 8 do 17 w dni robocze.

Na wstępie rozmowy, prosimy o podanie numeru klucza lub licencji internetowej. 

  • Kacper Drożdżak
    12 630 30 30 wew. 449
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
  • Damian Gmitrzak
    12 630 30 30 wew. 446
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
  • Mateusz Pająk
    12 630 30 30 wew. 445
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
  • Ewa Zaniewska (programowanie kluczy, licencje internetowe)
    12 630 30 30 wew. 442
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
  • Pawel Rospond (konsultacje)
    12 630 30 30
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
  • Grzegorz Jurga (konsultacje)
    12 630 30 30
    E-mail : pomoc@ige-xao.com.pl
POLECANE