Data dodania 30 stycznia 2018 / 47

Jest to kurs kontynuacyjny, uzupełniający oraz rozwijający z podstawowego szkolenia C++. W kursie zdobędziemy umiejętności do tworzenia aplikacji okienkowych  oraz zakres niezbędnych technik każdemu programiście, dzięki czemu stworzysz własne programy w Visual Studio. Całość kursu trwa 10 godzin , całe 60 filmów.

Przejdź do kursu online

Podczas szkolenia poznasz zagadnienia z zakresu:

  • pracy z różnymi formami
  • przekazu informacji pomiędzy obiektami
  • pracy z kontrolkami
  • obsługi Timera
  • dynamicznego lokowania obiektu
  • tworzenia animacji i wykrywania kolizji
  • wykorzystania dźwięku w programach
  • liczb pseudolosowych
  • obsługi wyjątków
  • odczytu zdarzeń klawiatury
  • wprowadzenie do baz danych
  • tworzenia wersji instalacyjnych aplikacji

W kursie znajdują się trzy rozbudowane projekty, które umożliwiają tworzenie programu od podstaw razem z autorem kursu zarówno od strony programistycznej, jak i wizualnej.

  • gra w kółko i krzyżyk
  • kalkulator wielofunkcyjny
  • arkanoid – gra

Spis treści:

Początek
  1. Wstęp
  2. Narzędzia i programy
  3. Pliki ćwiczeń
Środowisko
  1. Konto Microsoft
  2. Instalacja
  3. Polonizacja
  4. Visual Studio IDE
Projekt konsola
  1. Pierwszy projekt konsola
  2. Zmienne
  3. Programowanie w CLR
  4. Pierwsze okienka
  5. Interakcja w okienkach
Kółko i krzyżyk
  1. Przygotowanie projektu
  2. Zdarzenia
  3. Własna funkcja
  4. Warunki logiczne
  5. Message Box
  6. Pętla FOR EACH
  7. Obsługa wyjątków
  8. Użycie zmiennych
  9. Powtórne użycie kodu
Kalkulator
  1. Założenia projektu
  2. Własne menu
  3. Etykieta a Pole tekstowe
  4. Przyciski
  5. Argument funkcji
  6. Konwersja typów
  7. Switch Case
  8. Klasa Math
  9. Własne obliczenia
  10. Liczby pseudolosowe
  11. Zmiana Wyglądu formy
  12. Porządki w kodzie
Strefanoid
  1. Strefanoid: o grze
  2. Użycie Timer
  3. Timer
  4. Formy
  5. Nawigacja pomiędzy formami
  6. RichTextBox
  7. Animacja piłki
  8. Odczyt klawiatury
  9. Wykrywanie kolizji
  10. Punktacja
  11. Utrata piłki
  12. Restart gry
  13. Ściana cegieł
  14. Licznik Punktów
  15. Wygrana
  16. Pokazanie elementów
  17. Dźwięki w C++
  18. Dźwięk w grze
  19. Przygotowanie planszy
  20. Korekta i rozbudowa gry
MySQL w Visual C++
  1. O MySQL
  2. Połączenie z bazą
  3. Zapytania SQL
  4. Prezentacja Danych
Dystrybucja – instalacja komponentów
  1. Wersja instalacyjna
  2. Co dalej?
  3. Zakończenie

iAutomatyka.pl
POLECANE
Wydarzenia
Partnerzy Portalu iAutomatyka.pl