Data dodania 29 stycznia 2018 / 90

Jest to podstawowy kurs z programowania C++ osobom zaczynającym od zera, którzy chcą opanować programowanie i zacząć pisać własne programy. Środowisko C++ jest proste, popularne, łatwe co sprawia dobry wybór dla osób rozpoczynających stawiać pierwsze kroki z programowaniem.

W kursie zostaną poruszone podstawy oprogramowania, które są niezbędne każdemu programiście. Wiedza zdobyta podczas kursu pozwoli na programowanie gier, tworzenie aplikacji mobilnych, baz danych, aplikacji webowych itp. Cały kurs trwa 14 godzin i jest podzielony na 110 filmów.  W kursie prócz filmów znajdziemy zadania sprawdzające zdobytą wiedzę oraz pliki źródłowe do każdego tematu omawianego w kursie.

Przejdź do kursu online

Spis treści:

Wstęp

  1. Wprowadzenie
  2. OC++
  3. Materiały

Materiały

  1. Przegląd środowisk
  2. Instalacja środowiska
  3. Pierwszy program

Podstawy

  1. Struktura programu
  2. Komentarze
  3. Identyfikatory
  4. Zmienne
  5. Typy zmiennych
  6. Zadanie 1
  7. Rozwiązanie zadania 1
  8. Zasięg zmiennych
  9. Rzutowanie zmiennych
  10. Stałe
  11. Praca na zmiennych
  12. Inkrementacja i Dekrementacja
  13. Wyliczeniowy typ danych
  14. Własne nazwy typu zmiennej
  15. Wskaźniki
  16. Zadanie 2
  17. Rozwiązanie zadania 2
  18. Referencje
  19. Wprowadzanie danych
  20. Zadanie nr 3
  21. Rozwiązanie zadania nr 3

Tablice

  1. Deklaracja tablic
  2. Typy tablic
  3. Zadanie nr 4
  4. Rozwiązanie zadania nr 4
  5. Użycie wskaźników w tablicach
  6. Tablice wielowymiarowe
Pętle
  1. Pętla WHILE
  2. Pętla DO WHILE
  3. Zadanie nr 5
  4. Rozwiązanie zadania nr 5
  5. Pętla FOR
  6. Zadanie nr 6
  7. Rozwiązanie zadania nr 6
  8. Dodatek do zadania nr 6
  9. Pętla w pętli
Instrukcje warunkowe
  1. Warunki logiczne IF
  2. Zadanie nr 7
  3. Rozwiązanie zadania nr 7
  4. Zagnieżdżanie warunków logicznych
  5. Warunki logiczne IF else
  6. Zadanie nr 8
  7. Rozwiązanie zadania nr 8
  8. Operator logiczny ORAZ
  9. Operator logiczny LUB
  10. Zadanie nr 9
  11. Rozwiązanie zadania nr 9
  12. Instrukcja SWITCH CASE
  13. Zadanie nr 10
  14. Rozwiązanie zadania nr 10
  15. Instrukcja warunkowa w pętli FOR
  16. Relacje
 Funkcje
  1. Wprowadzenie
  2. Argumenty funkcji
  3. Zadanie nr 11
  4. Rozwiązanie zadania nr 11
  5. Zwrot wartości przez funkcję
  6. Argument domniemany
  7. Wartość i referencja
  8. Zasięg zmiennych
  9. Wskaźnik funkcji
  10. Zadanie nr 12
  11. Rozwiązanie zadania nr 12
  12. Przeładowanie funkcji
Klasy
  1. Pierwsza klasa
  2. Funkcje składowe
  3. Dane składowe klas
  4. Konstruktory
  5. Przeładowanie konstruktora
  6. Zadanie nr 13
  7. Rozwiązanie zadania nr 13
  8. Wskaźnik THIS
  9. Destruktor
  10. Funkcje statyczne
  11. Dane statyczne
  12. Stałe funkcje
  13. Funkcje zaprzyjaźnione
  14. Klasy zaprzyjaźnione
  15. Klasy zagnieżdżone
  16. Zadanie nr 14
  17. Rozwiązanie zadania nr 14
  18. Szablony funkcji
  19. Przeciążenie szablonów
  20. Szablony klas
  21. Biblioteczna klasa string
  22. Funkcje klasy string
  23. Zadanie nr 15
  24. Rozwiązanie zadania nr 15
 Obiekty
  1. Dziedziczenie
  2. Zasłanianie składników
  3. Wielodziedziczenie
  4. Dostęp PROTECTED
  5. Metody wirtualne
 Visual Studio
  1. Instalacja
  2. Pierwszy projekt
  3. Stoper – założenia
  4. Stoper – program
  5. Stoper – design
  6. Minutnik – forma
  7. Minutnik – program
  8. Lottomat
  9. Wersja instalacyjna
  10. Wdrażanie programów konsoli
  11. Zakończenie
iAutomatyka.pl
POLECANE
Wydarzenia
Partnerzy Portalu iAutomatyka.pl