Artykuł z serii: Pytania i odpowiedzi
Główny cel Projektu iAutomatyka to Integracja Ludzi z Automatyką! Jako zespół iAutomatyka.pl staramy się dostarczać interesujących i wartościowych treści ale również umożliwiamy publikować razem z nami zarówno użytkownikom jak i firmom.
Oprócz publikacji artykułów i komunikatów branżowych firma ma możliwość dodawania wpisów do katalogu branżowego i na mapę automatyki. Aby firma mogła publikować na iAutomatyka.pl niezbędne jest aktywowanie jednego z dostępnych pakietów firmowych:
- Pakiet Starter – pozwala na dodanie 1 wpisu do katalogu, aby umieścić firmę na Mapie Automatyki, pakiet nie zawiera możliwości publikowania artykułów.
- Pakiet Firma 4.0 – pozwala na dodanie 20 wpisów (w tym 1 wyróżniony) do katalogu automatyki oraz na publikację 2 artykułów w ciągu roku.
- Pakiet Firma 4.0 PRO – pozwala na dodanie 45 wpisów (w tym 3 wyróżnione) do katalogu automatyki oraz na publikację 12 artykułów w ciągu roku.
ZOBACZ OFERTĘ I SZCZEGÓŁOWY OPIS PAKIETÓW
Poniżej znajduje się instrukcja krok po kroku, jak dołączyć do Projektu iAutomatyka jako firma:
KROK 1: Rejestracja konta firmowego
Przyciski logowania i rejestracji znajdują się na samej górze strony po prawej stronie. Jeśli masz już konto na iAutomatyka to musisz się zalogować, jeśli nie to prosimy się zarejestrować.
Po kliknięciu przycisku rejestracji pojawi się formularz do założenia konta.
Po wypełnieniu wszystkich pól, proszę kliknąć Zakończ rejestrację. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzenia rejestracji. Po kliknięciu w ten link będzie możliwe zalogowanie.
KROK 2: Logowanie
Po kliknięciu w przycisk zaloguj pojawi się okienko do wpisania loginu i hasła.
Po zalogowaniu powinieneś zostać przeniesiony do profilu konta. Jeśli jednak tak się nie stało to zawsze możesz tam dotrzeć klikając na nazwę swojej firmy w prawej górnej części strony:
KROK 3: Wybór konta firmowego
Na portalu iAutomatyka publikowanie jest możliwe zarówno dla osób fizycznych jak i dla firm, dlatego po pierwszym zalogowaniu pierwsze co powinniśmy zrobić to wybór konta firmowego. Możliwość wyboru powinna pojawić się w panelu firmy:
Po wyborze strona zostanie przeładowana i pojawi się skonfigurowany panel specjalnie przygotowany dla firm.
KROK 4: Aktywacja pakietu firmowego
Aktywację pakietu można dokonać samodzielnie lub po prostu napisać do nas email: kontakt@iautomatyka.pl po czym wszystkim się zajmiemy, łącznie z wystawieniem dokumentu proforma. Samodzielna aktywacja jest natomiast bardzo prosta i przebiega następująco:
W panelu firmy po prawej stronie znajdują się przyciski menu i zarządzania publikacjami. Kliknij w zielony przycisk AKTYWACJI PAKIETU
Wyświetli się lista dostępnych pakietów wraz z opisem ich zawartości. Proszę wybrać interesujący państwa Pakiet:
Po wyborze pakietu, kolejnym krokiem jest wybór metody płatności:
Przelew bankowy – po zakończeniu zamówienia pojawi się numer konta bankowego do dokonania przelewu. W celu otrzymania faktury proformy prosimy o kontakt: biuro@iautomatyka.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty zespół iAutomatyka.pl ręcznie aktywuje Państwu pakiet.
PayPal – zostanie wywołany system bezpiecznych płatności z możliwością opłaty kartą kredytową lub za pomocą konta PayPal. Po opłaceniu pakiet zostanie aktywowany automatycznie, po czym będzie możliwe dodawanie wpisów i publikacji.
GRATULACJE! PAKIET ZOSTAŁ AKTYWOWANY NA ROK!
Po aktywacji pakietu kolejnym krokiem powinno być uzupełnienie profilu firmy. To bardzo ważne! Należy dodać grafikę (logo firmy) opis, linki i dane kontaktowe. Taka wizytówka będzie pojawiała się w każdym dodanym wpisie do katalogu oraz w każdym artykule i komunikacie branżowym.
|